Cansuu54 canım zaten risk varsa karindan sıvı alınıp bakılıyor diye biliyorum. Dünyanın her türlü hali var beni de yaptırma yaptırma diye çok korkuttular ama doktoruma sorduğum da beni konunun sadece down sendromu olmadığı konusunda bilgilendirdi zaten ikili temiz çıkarsa 3 lu ve 4 lu ye gerek yok en güveniliri 2 'li dedi. O da temiz çıktı diğerlerini yapmadı. Çevremde akrabaligimin olmadığı bir çok özel çocuk gördüm hepsi bilinçsiz ailelerin elinde heder oluyor anne kendini buna hazırlamadigi için bilmediğinden çocuk öyle doğunca şok yaşıyor acısını mi yasasın anneliğe mi adapte olsun bizzat komşum ya zor bir durum ben bilmek istedim başka bi hastalığı var mi varsa tedavisi ne ona göre bi hastane seçmek istedim supriz olsun istemedim. Sen de korkma test yapılırken sadece kan veriyorsun bi de ultrasonla bakıyorlar bu kadar tabi yaptırmak istersen