Bahar_worlds Merhaba kızlar 4+5 haftaligiz doktora gitsem keseyi gorurmuyum sizler kaç haftalıkken keseyi ve kalp atışlarını duydunuz
smyye-12 Bahar_worlds bende daha yeni test yaptim cift cizgi cikti kese gozukmedi yarin tekrar gidecem bakalim hayırlı olsun
ballicoreklerim Bahar_worlds keseyi görebilirler ben 4 haftamda keseyi 6 haftamda kalp atışlarını duydum ama İnan erken bazen diyorum KESK’e direk 6 haftada gitseymişim o 2 hafta geçmedi canım 😂😂
[silindi] Bahar_worlds canım gitsen bile kese bir fındık kadar ya gözükür ya gözükmez ama tam olarak 6 haftada herşeyi görürsün bilirsin hayırlısı olsun inşaallah 🙏
Kzban35 6 haftalikken gittim ben ve kalp atisini keseyi gorduk biraz daha bekle adetinden 10 gun gecsin bakalim
YesiMert Merhaba kizlar. Bende 5+3 hamileyimm. Bugun zar zor keseyi gördük. 2.5 hafta sonra gel dediler. Birde ultrason fotografi almak icin erken daha degil mi :))) heyecandan sormamışım bile orda
minik_mucize Ben ilk doktora gittiğimde 7+1 di kalbinide o zaman duydum erken gitmeye gerek yok bence strese sokuyor