Elif1233 zlar bebeğim 2 ay 20 günlük kırkım cıktıktan sonra bi kez adet oldum üstünden tam 28 gün gecti yani bugun adet olmam gerekirken olmadım ovülasyon testinden ilk hamileliğimi öğrenmiştim adetime 3 gün kala çift cizgi olmustu simdi bugunde adet günüm şüphede oldgm için yine ovülasyn testi yaptm hafif silik çizgi oldu hamile mi oluyorm🙁
Suveydaa Elif1233 canım bebeğine anne sütü veriyorsan ilk üç ay koruma olasılığı yüksek, zaten adet döngün çok sonra düzene giriyor bi ay oluyorsun bi ay olmuyorsun bi ay geç oluyorsun falan
MucizeAnnesi3545 Elif1233 ovülasyon hep silik cıkar zaten canım. Yumurtlama ve gebelik dısında hep siliktir
Elif1233 MucizeAnnesi3545 ay vala yorumunz içime su serpti inşllh öyledir ya korktugum şey ilk gebeliğimde de adete 3 gün kala silik çıkmasıydı 🙁
Suveydaa Elif1233 için rahat etsin istiyorsan bi kaç gün sonra idrar testi yap canım silik çıkması pozitif anlamına gelmiyor ovülasyonda
[silindi] Erken gebelik testlerinden yapabilirsiniz onlar daha hassas ölçüm yaptığı için daha iyi sonuç verir aklınızda soru işareti kalmadan öğrenin içiniz rahat etsin☺️
Suveydaa Elif1233 canım gebeliğin varsa idrar tahlilinde çıkar adetin geçilmesi halinde gebelik testinde silik çıkması pozitif anlamına geliyor ama ovülasyonda öyle değil