bdsglm Bende hamileliğimin ilk aylarında kesinlikle normal diyordum Bi şekilde dayanabilirim diyordum ama canım arkadaşımın birisi yeni doğum yaptı ona görünce sezaryen olmaya karar verdim şuan 33+4 üm kendi gittiğim doktorum istemedi değiştirdim Allah nasip ederse Kasım 28 de sezaryen olucam inşallah 🙏