Mihribanyldrm Merhabalar 37+5 haftamdayım bugün ilk defa durduk yere ishal oldum yani 9 aydır hiç olmamıştım daha öncede duymuştum ishal belirti olabilir diye bi bilgisi olan varmı ? Hiç sancı ağrı yokta merak ediyorum artık 🤗
Asporcee Mihribanyldrm 39+3 teyim 4 gündür ishalim ve mide bulantim var ama ağrı sancı yok perşembe soylicem doktoruma