Essslina iki doğum yaptım ikiside epiduralli normal doğum süperdi ama sonrasında belinize dikkat etmeniz gerekiyor en ufak bişi de ağrıyo o yüzden 3. Doğumumu yapmayı düşünmüyorum zaten kolay olur diye düşünüyorum ikinci çok kolaydı yaptırmasam da olurdu ama ilk doğumlara tavsiye ediyorum süper bişi