zelis63 Arkadaşlar 15+3 deyim 2 gündür sürekli belim ağrıyor ayakta çok duramıyorum Ve arada kasık ağrılarım oluyor normal mi bu ?
Clkbra Çok normal o ağrı bende de var hatta doktora gittim ilk gebeliğim diye korktum çok normal idrarda yanma ve kanama olmadı sürece sıkıntı yok dedi rahim büyüyomuş.
zelis63 Clkbra çok şükür idrarda sorun yok ya bide yurt dışındaym her istediğimde çıkıp gidemiyorum kontrole çok çok acil olmadıkça ondan sormak istedim aniden oldu bide korktum biraz.
Ozge2441 zelis63 hissiz bir insanım galiba hala hissedemedim ilk gebeliğim zayıfım da aslında inşallah en yakın zamanda 🙏🏻🙏🏻😂😂