Zeyno16 34. Haftadan beri karın ağrısı ve bel ağrılarm vardı. 35. Haftada kontrolde nst de sancılrm çıktı ama açıklğm yoktu. Şuan 36+2 olduk bel ve karn ağrılrm çok sıklştı bugün de lavodaykn peçeteme hafif sarımtrk renkte mukus geldi bi kaç kez sizce doğm olma ihtimali varmı yoksa normlmi. Ayrıyetten karnım aşağı indi sanki ve bebek çıkcak gibi aşağıya baskı yapıyo zor yürüyorum.
Asporcee Zeyno16 mukus tarzı akıntı bende 36 haftadan beri geliyor doktorum normal dedi 39 +3 teyiz hala doğuramadim 🤣🤣
Zeyno16 Asporcee işte benm ağrılrm var nst de sancm çıkyo bide bu mukus denen şeyde gelnce korkmya başldm😀