Nadis_cvk Merhaba kızlar 7 haftalık hamileyim günlerdir hormon değişiminden olsa gerek başımda aşırı bir ağrı var ilaç kullanmadan geçirme yöntemleri nelerdir ?
Ennaaaa Nadis_cvk ben bugün aglicaktim nerdeyse canim yollarda bayılmaktan korktum eve zor attım kendimi bi minoset alıp kafamı sıkı sıkı sarıp uyudum başka çaresi yok bunun
Cookie_the_pomy Nadis_cvk çok doğru tamamen hormonal Manimore plus magnezyum kullanabilirsin gebelik süresince de kullanabilirsin zararı yok
Emos_64 Nadis_cvk ensene ve şakaklarına soğuk uygulama yapabilirsin kuzum beni rahatlatan tek şey buydu ve gerçekten iyi geliyordu, umarım sana da iyi gelir canım 🙏🏻💕
Nadis_cvk Ennaaaa ya bende öyle bi tek ben öyleyim zannettim gözümden yaş geliyor resmen rahatlıyorum öyle anlayamadım napacam sürekli de uyuyamam ya 😂
Merveeex Ay ben 4 gün gece gündüz cektim uykudan uyanıyorum gecee basım agırıyor sabah kalkıyorum basım agırıyor hele bi yerden bişe alayım desem basım patlayacak gibi oluyordu zonkluyordu resmen kaç kez ağladım açısından. Sıcak soguk torba yapıp koydum şade uykuya geçmemi kolaylaştırdı. Sağlık ocağındaki hemşirem su iç bol bol dedi sünizit ya da burun k Tıkanıklığın varsa ondan oluyordur dedi günde 2,5 tl su içmeye calıs dedi bir gün boyunca su içtim 2 lt ertesi gün agrı Falan yoktu ama Sudan mı gecti bilmiyorum ama o günden beri su içiyorum devamlı suanlık hiç olmadı bi dene istersen
Nadis_cvk Merveeex suyu sürekli içiyorum bende ama gece yatağa girerken sabah yataktan çıkarken birde bir yere gidince burnumdan geliyor anlayamamıyorum demek ki daha fazla su içmem lazım
Merveeex Nadis_cvk 2.5 tl içiyor musun daha fazla iç belki iyi gelir. Çünkü bende ne yaptıysam geçmemişti. Kaç gündür böylesin
lilosbebek Benimde migrenim var Head stick diye bir bitkisel yağ karışımı var deneyebilirsiniz bende çok ağır tutmadiginda işe yarıyor her eczanede yok ama birde bol su içmek gerek