feyzakoral Erken doğum sebeplerinden birisi de annenin yüksek şekeriymiş. Bir arkadaşım 5aylıkken erken doğum yaptı o söyledi. Çok aşırı tatlı.. Bende korkmaya başladım. Sizinde bildiğiniz dikkat etmemiz gereken şeyler neler acabaa🙂
Zuzu feyzakoral fiziksel faktörler testler ve kontroller sayesinde ilaçlarla en düşük seviyeye çekilebilir ama genetikse yapılacak pek bişi olmuyo.Yani aileden biri 36.haftada dopum yaptıysa sende yapabilirsin demek oluyor