Serapant Slm güzel anneler şu an 6+hafta 4gunluk bebeğim kasiklarimsa ağrı var normal mi sizde de varmı yada ayakta çok kalıyorum ondan olabilirmi acaba
Deletedmom124 Serapant 6 hafta 6 günlük canım bugün çok gezdim yoruldum araba kullanınca ağrı yapıştı eve geldim yine aynı doktorum ağrı mide bulantısı halsizlik uyuma isteği bunlar olacak alışmalısın normal dedi
Serapant Deletedmom124 hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin sağlıkla gelsin bal annnen in bal çocuğu
Serapant Evet dinlen bende akşama kadar çalıyorum akşam olunca kalkamıyorum işimin gereği çalışıyorum dinlen uzat ayaklarını bende ilk günden beri aynı halsizlik ,mide bulanrisi geçmedi daha,uykum gelmiyo uyumaya çalışıyorum zorla uyuyorum
Deletedmom124 Serapant ben çalışmıyorum ama gezmeler falan oluyor koşturuyorum oğlum da var gün içerisinde durmuyor yoruyor bayağı oda rabbim kolaylık versin sana tez zamanda geçsin bulantıların inşallah 🙏