ya ben doktorumdan memnunum ama hastanenın dogumhanesı muayane katında olması rahatsızlık verıyor bana dogum yaparken muayaneye gelen hastalar resmen sızın sesınızı dınleyebılıyolar kac defa denk geldım korktum acıkcası ılk gebelıgım normal dogum taraftarıydım ama seslerden dolayı acaba sezeryanmı dıe dusunmuyor degılım cesaretım kırıldı resmen sızın dogumlar normalmı sezeryanmı