Gazeliz bence yanlış yönlendirmeyin. Çünkü anne karnında müdahale edemese dahi doğum anında ona göre bebek yoğun bakım ünitesi olan bir hastanede Doğum yapman istenebilir ya da sorun var ise örneğin bir çocuk kardiyolog da doğuma eşlik edebilir. Yani bizim de bebbeğimize kalp ile ilgili sorun demişlerdi, üzüldük hem de çok . Ancak erken önlem alabildik. Ben strese girmiştim, girmek hoş değil ancak tedbir alma ve plan yapma amaçlı gayet bilimsel bir teknoloji. He cahillik mutluluk derseniz ona bir şey diyemem. Ama bilimsel olan şeylere abartılmadığı sürece neden karşı olunur ki?
Normal ulturasondan daha uzun sürüyor ve farklı bir uzman da değerlendiriyor hepsi bu. Neresi kötü bunun?