Sibellllo Merhabalar Yattığım yerde baş ucumda telefonunu ararken biraz fazla uzanıp kasıldım sonra göbek deliği ve çevresine bıcak saplanır gibi ağrılar oluştu kotu bişi olmuşumudur.Bebeğin gobek kordonuna bişi olmusmusmudur bilgisi olan varmı 6+3 günlük hamileyim
Mlk12- Sibellllo bu duyguyu bende hergün yaşıyorum 16 haftalık hamıleyım suan etraftan duyduğum doğana kadar yaşanılacak duygular arasındaymış bunlar
Burcuseda Gayet normal korkmayın uzanmasanız bile ilerleyen zamanlarda bu ağrıyo yaşayacaksınız Ne yazıkki tatlı acılar bunlar telaş etmenize gerek Yok benimde ilk gebeliğim neleri neleri takıyordum ama artık oluruna bıraktım