Deletedmom099 14. Haftaya girdik 2 gündür kasıklarım ve belim ağrıyor daha önce bişeyim yoktu durup dururken neden kasıklarım ağrıyor anlam veremedim başına gelen var mı?
Sesem Deletedmom099 bende 14 hafta girişimde öyleydim bitecek hala bel ağrım devam kasık ağrım ara ara ilk hamilelik zamanlarımdaki gibi ağrıyor sanırım rahim genişlemesinden kaynaklanan bir durummuş.
Ummu_imara04 Canım benim herkes de aynı olmaz Bu dönemlerde normal oluyor kan gelmediği sürece korkma çok şiddetliyse doktoruna yazabilirsin💞
Deletedmom099 Ummu_imara04 2 gün öncesine kadar yoktu bu haftalarda bunu yaşayan var mı diye merak ettim
Deletedmom099 Sesem 9. Haftadan sonra kasık ağrım olmamıştı 2 gündür var normalde pimpirikli değilim ama birden olunca merak ettim çok sağaolun
Ptrckli Benim de o haftada çok ağrıyordu rahim büyüdüğü için demişi doktorum bol bol dinlen. Aşırı Bi ağrı olursa ihmal etme tabi
Deletedmom099 Ptrckli şuana kadar rahattım 2 gün böyle ağrıyınca acaba başlalarındada oluyor mu diye merak ettim çok teşekkür ederim ☺️