1234_ Kızlae merhaba 23 haftalık hamileyim bebeğim hareket ediyordu son 3 gündür hissedemiyorum. Bişey olmuş mu diye de merak ediyorum. Birda karnım felaket agrıyo bilgisi olan var mı acaba
beyazguvercinim33 1234_ karnınız da ağrı belki yediğiniz bişey dokunmuş olabilir ama bebek için acilde kadın Doğum doktoru mutlaka vardır gidip hem siz hem bebek için muayene olunuz
NeslisahGamze 1234_ canımm endişe etme 28. Haftadan sonra hareketlerin takip edilmesi gerekiyormuş bende 23. Haftamdayım bazen hissediyorum bazen 2 gün hissetmiyorum. Doktorum ilk bebekte normal dedi bana
melikeyakisikli bebek hareketleri çok önemli tatlı ye birde canım ama eğer böyle devam ederse en kısa zamanda doktora gitmelisin
Aysgl0404 Benimde dun karnmda belimde bi agri oldu bebegn hareketlerini kasikta hissediyordm cok ayakta kalmaktan belki kendini cok yoruyosndr bebisde yoruldugu icin uyuyodr sen hareket ederken oda hareket ediyosa hissetmiyosndr hemen telaslanma dinlen ama doktoruna bi dans tabi