Aysessss tsh bebek düşmez kız benim 4 ayda düzeldi ama seninki kadar düşük değildi 0,1 di thyromazol diye ilaç kullandım yükseldi sonra ilacı bırakıp gebe kaldım ilk aylar yine 0.12 oldu doktor gebelikten dedi şimdi düzeldi şükür bide tiroit ilacı kullanırken gebe kalma sakın bebeğe zararlı özellikle thrymazol çok zararlıymış bana sakın hamile kalma dedi doktor