Hanımlar aşırı derecede sabah yada gece bir anca kalça ağrısı ile uyanıyorum sağıma yatıyorum mesela lavaboya kalktığımda o sağ bacağım uyuşmuş ve kalçam ağrıyor buluyorum kendimi birde son iki gündür kalçamın sağ kısmına yürüme esnasında böyle bir iki adım atmışken bıçak saplanıyor otururkende olmaya başladı magnezyum kullanıyorum ama etkisi yok sizdede oluyor mu 33+6 dayım 😟