Pnr67clb Arkadaşlar gebeliğimin 30.haftasindayim son bi kaç gündür karın alt bölgemde sanci ve agri var.. bebegimin hareketleri de eskisi kadar çok değil sizce bi sıkıntı mı var acaba aynı durumları yaşayan var mı
Yeliz2311 Bende simdi ona uzuluyordum 😑 bende 30 haftaligim hareketleri 2 gundur az birde sagda toplaniyor ve karnim cok gergin acaba kontrole gitsem mi cok mu evhamliyim diye dusunuyordum 🙈
Hzlhakko Yeliz2311 toplanma sertleşme iyi değil erken kasılmalar başlamış belki enfeksiyon vardır ben hepsini bir arada yaşadım gittim enfeksiyon çıktı 10 gün tedavi gördüm bence bir görün doktora
Yeliz2311 Hzlhakko gittim canim nstyr bagladilar acilmama baktilar bir sorun cikmadi randevu zamanimdada enfeksiyon var mi diye baktiricam icim rahat etti aman 😀