Feyzazdra canım benim oğlum doğduğunda kızım tam 4yaş olucak hatta doğum gününde bile doğma ihtimali var 😍ikiside balık burcu olcak inşallah şuanki aklım olsa daha erken yapardım çünkü kızımda bende çok sabırsızlanıyoruz tek çocuk sıkılıyor sürekli kardeşinden bahsediyor bende bebek özlediğimi fark ettim şimdi günler geçmiyor😃yani iyi me kadar erken doğursan o kadar çabuk büyüyücek bence iyi şimdi