Masalina Bugün doktor kontrolüm vardı nst cekildi sancı yok ama bebeğin kalp atışları yüksekti 200leri bile gördüm 180 170 190 falan biraz yüksek atıyor dedi eve gidebilirsin birşey yok dedi bir hafta sonra görüşelim dedi başına gelen varmı tereddüte kaldım genede?
Sare01 Masalina Benimde aynı hiçbir problem yok yani bende bugün gittim aynıydı kalp atışları (kız bebeler daha heyecanlı oluyorlar ayrıca) ☺️