1dem Omay ne küçüğü ya benim ilk gebeliğim de 12.haftada tahmin de bulundu ve doğru çıktı şimdi 13 haftalığım yine tahminde bulundu bakalım ne çıkarsa bahtımıza😊
Zubeydebayar Ben 11 haftalıkken özeldeki doktorumdan 18 haftalıkken de devlet hastanesindeki doktorumdan öğrendim özelde renkli daha net gozukuyo ama yine kesin bişey denilmiyo kesin olarak 21den sonra öğrenebiliyoruz detaylı ultrasondan sonra 🤗
1dem Omay bazen doktorlardan bazen de bebekten kaynaklanıyor. Belki de görüpte söylemiyor Bilemeyiz ama insan merak ediyor tabi 😊