Cnncagman kişiden kişiye değişiyor. İlk bebeğimin doğumunda bende suni sancı aldım güle oynaya 🙈 hiç bir ağrı hissetmedim. Doktor bünye ile alakalı olduğunu söyledi. Ve normal doğum hakkknda da şunu söyliyebilirim. Bebek doğduğu an bütün ağrılar bitiyor. Ben doktoruma “deminki ağrıları ben mi çektim şuan hiç ağrı hissetmiyorum” demiştim.