Blackmom Kızımız olacakmışş 😌😌👧 hep kız hissettik eşimle ve kızçemiz geliyormuş sağlıkla gelsin inşallah 5 kayıptan sonra bu aşamaya gelmek hayaldi bizim için 🙏 Rabbiim hepsini korusun sağlıkla nasip Etsin evlatlarımızı
Ezp_32 Blackmom Allah bağışlasın. Sağ salim alın inşallah kucağınıza 🧿. Özel değilse kayıplarınız nedendi acaba?
Blackmom Ezp_32 Belli bir sebebi yoktu canm sağlıksız döllenme o yüzden dediler hep.. bu sefer kan sulandırıcı iğne kullanıyorum birde bir kadına gittim rahmimi düzeltti.. hangisi şifalı geldi bilmiyorum. Rabbim yeter ki ol desin 🙏