yelizzzzz Canlar, 35+1 haftalık hamileyim , 2-3 gündür vajinama iğne batması gibi batma oluyor, bunu yaşayan varmı? sancımı bu
yelizzzzz Ben biraz araştırdım , bebek kanala yerleşiyormuş, kemikler genişliyomuş, erken doğum belirtisi değilmiş