Ezgibilge Bazı annelerde atama bekleyip senelerdir emeğinin karşılığını alamayıp beklemesi var ve çalışmaya ihtiyacı olan anne evde herseye dahil olmak gibi guzel birşey yok tabiki ama her annen çalışma zorunluğu var kendince ama atanamadi ve özelde diye isten çıkarılıp kalması zaten ayrı bir konu. ve genelleme şu oldu çalışan annen izne ayrılabirken ve parasını alırken hamile diye isten çıkarılip atanamadi özelde diye sgk yok diye almamasi devleteolan tepkidir. keske ozellerde de hamile diye çıkartilmayip bizde sonradan çalışsak devlet buna önem almalıdır . vede sene 2019 olup hersey evde bebegimzleolmal değil hayat şartı evde olup onu bile görmemize izin vermiyor . vede neden sadece çalışan dedik keske eşit her ANNE alsa diyede söylendi.