yagmuranne Selam kızlar 25 haftalık gebeyim idrar tahlili vermiştim 1hafta önce enfeksiyon ve kum çıktı zaten günlerdir geceleri adet sancısı gibi ağrılarım vardı bugünde hep sol yanım ağarıyordu hep sola yatmaktan sandım başına gelen var mı? Dua edebilir misiniz bebeğime bir şey olmasın inşallah 🙏🏻🤲🏻
Ilknur_emin yagmuranne bende kum dökuyorum korkma kuzum ama enfeksiyonu bir an önce atlatmaya bakarım
Derya21d Bende de taş olduğunu söyledi doktor hastaneden çıkınca ağlamıştım sonra araştırdım biraz her 150 kadından birinde taş veya kum oluyormuş ilaç ve bol su tüketiminde de düşüyormuş zaten bende bebeğim içim korkuyorum inşallah bişey olmaz 😞