Kbrkrt Kızlar acil ateş ölçer önerisine ihtiyacım var. Eşimin bir akrabası ilaç mümessli en iyisi braun yada Omron al demiş ama Braun un kulak ölçerleri aparatlı oluyor sürekli aparat almaya uğraşamam.Omron da hiç duymadım Aslında araştırmalarım neticesinde Medisana ve Wewell beğendim gibi uzun süre kullanıp memnun kaldığınız ateş ölçer önerilerinizi bekliyorum Alından veya kulaktan ölçer olarak anneler bölünmüş durumda fikirlerinizide merak ediyorum🙏♥️
Zade Kbrkrt Bende hemşireyim ve omron almayı düşünüyorum .. Kliniktede omron kullanıyoruz herşeyi ve yıllardırda kullanılıyor bişeyde olmadı . Tavsiye ederim
melikeyakisikli Kbrkrt ben braun aldım koltuk altı olandan 2 yıl garantili ve e bebekten aldım çok araştırdım diğer dijitaller çabuk bozuluyormuş
Kbrkrt Zade akşam hepsiburada da ateş ölçerlerde indirim var Doğuma da 8 hafta var güzel indirim olursa almak istiyorum 1-2 saate karar vermem lazım🤔
Zade Kbrkrt Belli bir modeli kararlaştırmadım canım ben .. marka olarak omron iyi sağlam o açıdan önerdim :)
Tubaaa-91 Ben hiç araştırmadım ama medisana aldım hem normal ateş ölçüyor hemde suyun sıcaklığını evin sıcaklığınıda ölçüyor hoşuma gitti 🙃
Kbrkrt Deletedmom0098 teşekkürler canım wewell fiyat performans olarak gayet iyi diyorlar sen wewell mi kullanıyorsun
Deletedmom0098 Kbrkrt ben kullanmıyorum ama 3 yıl boyunca satışını yaptım canım bir bebek mağazında Sattığım ürünlerin arasında hiç şikayet almadığımız bir markaydı
Peony Mesilife 👍 Şiddetle tavsiye ediyorum. Yenidoğan hemşiresi tavsiye etmişti, kardeşimin bebeğine aldık. Şimdi ben de kendi bebişime aldım koydum dolaba.
Peony Kbrkrt Canım kardeşiminki bu. Ama ben A200 aldım. Fiyat olarak çok daha uygun fiyatı ve işlevi aynı. Sapma yok. Denedik benimkini de. Hem su ısısı hem de ateş ölçümünü doğru yapıyor.
Kbrkrt Sonradan ateş ölçer araştıracak annelere de fikir olsun Wewell 570 aldım projeksiyonlu bugün geldi eşimle denedik benim vucüt ısım eşimden bir tık yüksek çıkıyor hamilelikten haliyle daha yüksek..Doğru ölçüyor gayet kaliteli Hepsiburada indiriminden aldım. Umarım senelerce kullanabiliriz. Medisana ile breur da düşünmüştüm ama breur kullanımı zor Medisana da ard arda ölçümlerde hatalı olduğunu okumuştum. Bunda peş peşe ölçümlerde de bir sıkıntı yok şimdilik..Bebek doğduğunda da sürekli Yanımda taşıyacağım hastane ile falan da karşılaştırma yapacağım 7-8 haftamız var bakalım. Yorum yapan annelere de teşekkürler🙏😘