Buket27 Kanımda enfeksiyon cıktı CRP 34 hamileyken kanında enfeksiyon olan varmıydı acaba ve nasıl duser şimdiden teşekkür ederim
Deletedmom6 Buket27 Bi ağrı yada şikayetle doktora gidipte mi öğrendin yoksa doktor.tahlil yaptı da mı çıktı ? Kaç haftaliksin?
CansuDRY Buket27 39'du. Doktor antibiyotiğe başlayalım ama bir gün daha bekleyelim dedi. Ertesi gün 48 oldu. Antibiyotik kullandım. İki gün sonra 12'ye düştü.
Deletedmom6 Buket27 Benimde 1 haftadır ağrım var bide tuvalete gidince çok ağrılı oluyor gece özellikle çök zorluyorda ondn sordm
Deletedmom6 Buket27 He yok ben tahlil yaptırmadım hiç doktora gittim ilgilenmedi ama hala ağrım var enfeksiyon ilacı verdi ama geçmedi yine sana sordum ki hani bende de acaba ondan olabilir mi diye yarın sabah hastaneye gidicem ınslalah öyle bişey yoktur ?
Deletedmom6 Buket27 Ewet işte diyorum ya ilgilenmedi o yüzden yarın başka doktora gidicem Özel bi hastane
CansuDRY Buket27 Yarın tekrar kan verip artıp artmadığına bak bence. Ona göre müdahale edilir. 34 de az değil çünkü.