Bkm2398 yaptırmadım suyumun fazla olmasıyla apar topar yaptırmak zorunda kaldım ve sonuç gebelik şekeri teşhisi koydu doktorum ve biraz geç kalsaydın dönüşü olmayan problemler olabilirdi dedi bence yaptırmalısın canım eğer gerekli olmasa her doktor önermezdi