ZAsk Derderya Sizinki 2 haftadan fazla ileride Maşallah. Ben bugün kontrole gittim 31+3 günlüğüz 2168 gr. Doktor 2h+3 gün önde dedi. Şeker yüklemedi yaptırdınız mı?
Derderya Delal123 oda oyle dedi geride olmasinda onde olsun dedi bna cok fazla geldide ondan tereddut ettim
ZAsk Derderya Aman haaa?! İlk oğluma hamileyken çikolata, tatlı yüzünden 25 kilo aldım. Sadece 5 kilo verdim 😂😂😂
Lalemm86 Derderya cnm maşallah bende 29+2 de gittim 1330 dedi haftasıyla uyumlu gidiyo dedi senin 32 haftalık kilosu gibi
ZAsk Derderya Ben de işte oğlum 36 haftada 4.100 gr çıkınca acil sezaryene alındım. Gerçi 3.650 idi doğduğunda ama. Valla sen bilirsin 🙄😁 Şaka bir yana sezaryen öcü değil hayırlısı neyse o olsun.
Hiranurhilal Derderya bu hamilelikden onceki kizim 4 kilo 50 gr digdu 32.haftada 2.350idi gelisimi ondeydi ama bi sorun olmadi
Derderya ZAsk tabiki sezeryan ocu degil ama herkes gibi onceligim normal dogum cunki ilk cocugum zaten dedigin gbi ultrasondo arti eksi olabiliyo kilosu ☺
canimoglum53 Derderya benim 29+5 de 1500 kgdu. Doktor normal demisti. Herkesin bebisi farklilik gosteriyor :))
ozgens Anne karnında kilosu az diye üzülmeyin. Kilosu az bebekler daha güzel büyüyorlar. Benim 2600 doğmuştu 1 ayı doldurduğunda 5 kilo oldu. Ki kilo gelişmişliğin göstergesi değil, bilişsel becerileri daha önemli .oyuzden anneler çok takıyo bunu ama çok önemli değil.