Hazanur Ben asilama icin tedavi ye basladim adetim dun gece bitti ve bugun silinince yapiskan gibi akintim normalmi kontrolum persembe gunu yani 3 gun daha vurulcam igne sizce yumurtaliklarim calistigi icin olabilir mi ?
Tekinnn Hazanur normal canım daha su gibi akıntın olacak iç çamaşırın ıslanacak ben suan 2. Aşılamam için iğne kullanıyorum. 3 gün oldu başlayalı. ( ilk aşılamam tuttu ama düşük oldu ) inşallah bu tutar ve sağlıklı olur
Hazanur Nursimali sagol canim artik bakicam simdi ignemi vuruldum bugunki bide yarin la carsamba kaldi
Hazanur Tekinnn canim simdi iliski yasandi korunmam mi gerekiyordu yoksa degilmi ? Asilama buyuk ihtimalle cula olur ona gore yaptik iliskiyi ama korunmadik bisey olurmu ?
Tekinnn Hazanur tabi ki olmaz bana doktorum aşılamadan 3 gün önce ilişki olsun sperm kendini tazelesin demişti. Ama en az 3 günlük sperm gerekliymiş aşılama için
Hazanur Tekinnn tamam 3 gun oluyor canim ama korunmadik bisey olurmu cuma gunu olucak buyuk ihti asilama
Tekinnn Tugce1803 özelde yaptırdım canım anestezi ile yaptırdım ilk aşılamam 1400 dü. Şuan aşılama tedavisine başladık zam gelmiş 1750 dediler yine anestezi ile olacak
Hazanur Tekinnn haa iyi canim sagol bende asilama ile hamile kaldim daha once ama unuttum nasil yapildigini simdi tekrar yapinca sorim dedim resmen dogal kalamiyorum asilama ile oldu insaallah buda oyle tutunur
Nasippp Tugce1803 anestezili çekil muhakkak gerçekten yok adet açısından hafif diyenlere aldırma ben anestezili çekildiğim halde ağrım oldu.
Tekinnn Nasippp o tüp bebek oluyor canım. Aşılama yıkanmış en iyileri seçilmiş spermi direk rahme yollamaları
Tekinnn Hazanur bende kaldım canım ama düştü daha sonra da kimyasal gebelik geçirdim inşallah bu sefer sağlıklı olur