aysan_tbz arkadaşlar; iran türklerinden Tebriz şehrindenim, yakında doğacak kızıma tam öz türkçe isim arıyorum fakat bizim burda resmi dil farsça olduğundan ve farkli alfabe kullanılıdığından seçtiğim ad yazıda sakatlanmasın diye baazi seslilerin adda bulunmasını istemiyorum ( Ö-Ü-I ). önerilerinizi bekliyorum
GizemBeidokhti Merhaba, bende istanbul türküyüm ama tahranda yaşıyorum. Bebeğinizi hayırlısıyla kucaklarsınız insallah. Ben kız olursa İnci ismini düsünüyorum. Morvarid anlamına geliyor
aysan_tbz Gulcan26 evet hepsi güzel isimler not alıyorum sorduracam resmi kurumlar izin vereceklermi? işin zoru bi de o derdimiz var maalesef