Suheyla19A Melegim_1998 bende 15+2 yim göğsüm gayet büyüdü ama hassasiyet cok az yaşadım zaaten agrim sizim olmadi normaldir canim
anneyim_ Melegim_1998 benimde azaldı 14+2 bende ben de sürekli aynı soruyu sorguluyorum bulantı da azaldı
Kuzucugunannesi Suheyla19A ben pek hamilelik biyunca yasamadmagri sadece sutyeni çıkarınca acima oluodu
Melegim_1998 Dilarahayal aynen canım bendede damarlar var fakat ağrı vardı geçti yani ondan sordum tşk edrim 😘
Meleginannesi55 Dilarahayal kızlar benim göğüslerim hep kıpkırmızı siZinde öylemi acaba normal bişeymi
Suheyla19A Kuzucugunannesi sudyen cikarma bence bu gunlerde hassas oldugu icin yara olup kabuklanma olabilir bende oyle olmustu 1 gun takmadim hemen acidi uclari kabuklandi surtunmeden olmus tu