zelis63 Merilani bana 10+6 da kıza benziyor dedi ama kesin değil dedi sonra erkekmiş değişmez canm inşallah merak etme iyi doktorsa 12 de tam ayırt edilir 😘🤗
Ebru_123 Merilani belirtilerin aynısını oglumda da kızımda da da aynı hisettim😁🤷♀️ al şimdi hepten kafan karıştı dimi😁
Eceveannesi Merilani cnm.bu belirtiler iki gebeligimdede aynıydı kızım var şimdi oğluma gebeyim böyle detaylara takılmayın herkesin bünye farklı yok eksi kız tatlı oğlan diolar ama yok cnm öyle şeyler hurafe