limoncicegi Kızlar 37.haftadayız bebeğim büyüdükçe böbreklerindeki genişleme artmış 6 mm olmuş doğduktan sonra da büyümeye devam ediyor mu var mı bu durumu yaşayan ?ne yapmak gerekiyor ne gibi sorunlar oluyor 😔
Hazemmirzam limoncicegi Yok korkma amniyon sivin iyiyse bebek çişini yapıyorsa sıkıntı olmuyor benim kızım dada vardı doğum a kadar düzeldi oğlum dada var şuan düzeldi birşey olmaz korkma
26mrv limoncicegi bizdede var malesef detaylıda farkedildi takip edicez devamlı dedi doktorum. inşalllah düzelir sağlıklıca kavuşuruz hepimiz 22+4 deyim şuan
Kubra9595 limoncicegi bizdede var 4mm dedi doktor en son 37+5 de dogum yaptim doktor iyi ilermeme yok demisti
limoncicegi Hazemmirzam doğunca mı düzeldi bizim en son 4mm di şimdi 6 mm olmuş sanırım gittikçe büyüyor
limoncicegi 26mrv bizim de o haftalarda 3 4 mm di bugün söyledi doktor 6 mm olmuş inşallah doğunca düzelir 😔
Hazemmirzam limoncicegi evet evet sıvı yüksekliği felan oluyor bebek idrarını yapamazsa takip ediliyor size öyle birşey demedilerse anjiyo suyu fazla felan diye
Nurane001 Ayni bende21+2 gitdim bir boyrekde buyume var dedi doktor.her defa baktir sor dedi .sivi birazcik bulanikti .ne yapa bilirim sivi temizlensin deye.
Nurane001 limoncicegi evet canim .neden olsun azacik dedi bulanik .soyuk falan tutmamisim hicde.ne yapa bilirim temizlenmesi icin bildiyniz bi sey varmi
Sevilypc Bizdede var canım iki böbreğindede 21.haftada detaylı ultrasonda fark ettik. 31.haftada biri 9 biri 7 mm di. Doğduktan sonra çocuk nefroloji ye götürcez. Kimisi anne karnında düzeliyormuş kimisi bebek ilk çişjni yaptıktan sonra düzeliyimus. Erkek bebeklerde daha çok oluyomuş ve sünnetle de geçen varmış. Bizim doktorumuz böyle dedi ama takip altındayız sürekli.