Yasmnnnnn geçmiş olsun benimde başıma gelmişti 22.hafta civarı ama dayanılmaz derece de ağrım vardı benm gebelikten dolayı son evre böbrek genişlemesi dediler detaylı bakılınca taşta çıktı sonra stent takılmak zorunda kalındı ogünden beri şükür ağrım kalmadı ama zor bir süreç o böbreğinin üzerine yatmamalısın