Gamzelim06666 sabah akşam aç karınıma içtim yaklaşık 2 ay kullandm. Her seferınde taze yaptım. Kaynamış suyun içine 1 çay kaşıgı ezilmiş hayıt tohumu koyuyodm 10 dk demlenıyodu süzüp içiyordum. Bide annem adetten 1 hafta snra 1 tane ıncırı 4e bolup bır bardak suya koy sabahları aç karnına iç ye demışti. Hangısı nekadar etkılı oldu bılmıyorum. Çünkü kistim vardı.