rabis16 boyadım 2 kez. bi sakıncası olduğunuda düşünmüyorum. internetten baktım, doktorların söyleyişkerine. eğer deri probleminiz varsa kesinlikle boyamayın diyor. eper yoksa sıkıntı yok diyor. ama kimyasal zarar vermezmi sorusuna o zaman şampuanlarıda kullanmayalım diyor🤷🏼♀️