Dilek1661 Kızlar merhaba 17 haftalık hamileyim bugün aşımı oldum 9 ay boyunca kaç kere aşı oluyoruz bu arada Bebek kalk atışı dinlemek için sağlık ocağında bir cihazla dinlediler ama kalp atışını bulana kadar sanki benim kalbim durucaktı 🙏🙂🙂🙂 zormu bulunuyor o cihazlar tabiki şükür buldular 🙂🙂🙂
Deletedmom0098 Dilek1661 amaliyat sırasında oluşabilecek enfeksiyondan korunmuş oluyorsunuz bu aşıyla doktorunuzda zaten söylüyor 2 kez oluyor hamileykey 3. De doğumdan sonra oluyormuş
Noyan Evet zor bulunuyor o cihazla benimde çok derinden gelmişti.bende yeni gittim Bu aşılar zorunlumu ben bilmiyorum doktoruma sormadan olmak istemedim