Hatice_aselmina benim de yarın 8 haftalık olacak tam, 5 haftam dan beri lekelenmem oluyor kahverengi olarak :( benim de canımı çok sıkıyor doktora gittim düşük tehlikesi de olabilir tutunma lekelenmesi de olur eskiden gelen kanda olabilir dedi.. progestan fitil verdi sabah akşam Alttan atıyorum.. yarın doktor randevum var kalp atışı için gideceğim umarım duyarız 🙏🏼