Ryakvrckk Arkadaşlar 5 haftalık hamileyim bugün doktorum bebek hareketsiz dusuruceksin dedi çok kötü oldum ne yapmaliyim
Islim123 Ryakvrckk 5 haftalik hamilelikte bebek yoktur o nasıl doktor Allah aşkına bebek hareketsiz demesi. Bebek oluşmuş mu bu kadar çabuk mu hareketsiz ne alaka benim bebeğim 10. Haftada hareket etmeye basladi
asyaa15 Ryakvrckk kese daha yeni göxükür o haftada 7 8 de bebegin kalp atısı zor duyuluyor. Baska bi dr a mutlka git
Gmzklyn Ryakvrckk canım sana ne desem boş biliyorum daha önce aynısını yaşadım düşürdüm.Cok kötü bir süreçti.Ama hayırlısı demekten başka çaren olmuyor ne yazıkki güçlü ol
Ozgeeeozge kitapkurdu hangi hafta da gordunuz bebeği peki ? Benimde 5nci haftamda bebek görülmedi sağlıksız gebelik dedi bu hafta da görünmezse boş gebelikmiş ☹️
Nursimali Ozgeeeozge canim inanma 2 kere hamilelik yasadim 2 sinde de 5.ci haftada doktor sadece dis gebelik mi yoksa rahime yerlesen gebelik mi diye keseye bakiyor 6 7 ci haftada bebek gozukur kalp atisi duyulur
Nursimali Ryakvrckk ben 5.ci hafta da doktora gittim keseyi bile belki goremeyiz erken daha dedi keseyi gordu ama 15 20 gun sonra geri gel bebegi gorelim kalp atisini dinleyelim dedi sizin doktorunuz nasil size oyle dedi anlamadim baska doktora gidin 🤦♀️
Ncyncy Nursimali banada aynı şeyleri söyledi . Normal ultrasonda keseyi bile göremedi, mecbur allttan baktı o zaman keseyi görebildi
Nursimali Ncyncy bthcg de 1000 i gorunce gel demisti doktorum 1363 u gormeme ragmen belki keseyi goremeyiz demsti ama karindan bakti cok sukur gorduk 🤲
Berfinberf Ryakvrckk bizde 5. Hafta alttan muayene ile bebeği gördük canım. Kese bile küçücüktü ne hareketi. İki hafta sonra da kalp atışını dinledik👍🏻
burcintrl Ryakvrckk kesinlikle moralini bozma canım, beş haftada sadece kese oluşuyor doktorunu değiştir, yat dinlen