Aysenur2711 canım kanaman olmadığı sürece merak edecek birşey yok hep devam edecek o agrılar rahmin büyümeye başladıkça rahim altındaki bağlar geriliyor ve kasıkta karın da ağrı yapıyor ben 18. Haftaydım hala agırıyor. Bebek ve rahim büyümesinden kaynaklanıyor.