Deebg canım bazen yanlıs çıkarıyor ya bişe diyemeyeceğim sen adetine kadar yap bakalım eğer yumurtlamayı görmezsek anlarız testler bozuk. Çünkü yumurtlama olmadan adet olamazsın. Yumurtlama oldugu zaman eger bebek olmazsa adet alıyorsun yani adet olmamızın sebebi yumurtlamamız . Hemen de ümitsizliğe kapılma devam et yapmaya