Tgce61 Merhabalar arkadaşlar bugün 4boyutlu renkli ultrasona girdik 17+3günlüğüz. Merak ettiğim bu ultrasona her ay giriliyor mu yoksa birkerelik mi ? Birde ben erken mi girdim acaba çevremdeki herkes birşeyler söylüyorlar fiyatıda 275tlydi özel hastane olduğu için. Fiyatı pahalı tabiki ama üzerimde bir baskı oluştu çok vermişsin Nie yaptırdın die . Yaptırmasam içim de dert olacaktı sizlerin nasl oldu
Elfida10 Tgce61 erken yaptırmışsın canım en azından bi 21 22 haftalık olsaymışssın iyi olurdu daha net görebilirdin tabiki yaptırcaksın bebek için önemli
Karamelek- Tgce61 32 haftaligm bana doktorum her gittiğimde 4D bakıyor ve ek ücret ödemiyorum bunun ek ücretli olduğunu da ilk defa duydum 😮
Hiranurhilal Tgce61 evet ben 18 haftalikken aradim 20 21 de dediler bekliyorum milletin lafini bosver cok veya az bebegin icin yaptirdn sonucta
Siracin_annesi 26+2 benımkı. Hala ayrıntılı ultrasona gıtmedım. Çokmu geç kaldım gıtsem bakarmı bılmıyorum
Sena09 Ben 15 haftalık hamileyim. En baştan beri doktorumuz 4d usg ile bakıyor. Ekstra ücret ödemiyorum.