ErnurBc Kızlar acil sezeryan oldum bebeğim nefes zorluğu çekiyor yoğun bakımda dua edin Allah rızası için
Mucize_istiyorum22 ErnurBc allah sifa versin cok gecmis olsun canim kac haftalik dogdu nicin alindi bebek
Asya1610 ErnurBc Allah şifa versin canım rabbimin izniyle inşallah tez zamanda sağlıklı bi şekilde bebişine kavuşursun. Dualarıma sizide katıyorum.
Aseldurupp ErnurBc Allah şifa versin bebesi cnm tez zaman herşey yoluna girer inşallah Allah yar ve yardımcın olsun
ErnurBc İri bebek dendi nst de kalp atışları çok düştü içerde stres yapmış acil sezeryan dediler neyeuğradığımı şaşırdım. 38+4 teydim. 3850doğdu ama nefes zorluğu çekiyor. Yoğun bakımda şuan başka hastaneye sevk ettiler göremedim bile dua edin ne olur 😢
Mucizeannisi ErnurBc Allahım Ya Şafi ismiyle şifa olsun. Peygamber efendimiz (S.a.v) yar ve yardımcınız olsun inşallah canım 🤲🏻🤲🏻🤲🏻