Ben şu anda 26+3 deyim karın sertleşmesini 24 haftadan beri yaşıyorum bazen öyle bir oluyorumkiö nefes alamıyorum resmen ama karnınızı sevmek onunla konuşmak iyi geliyor genelde bende benim yapmam işey yaramıyor babacı biz kız geliyor direk anlaşıldı eşim karnımı okşayıp onunla konuştuğu zaman düzeliyor benim çimçimem 🙂🙂