hilal_yener Kızlar çok sevinçliyim kalp atışını duydum ❤️ O kadar değişik bi his ki tarif edilemez birşey yavaş yavaş büyüyoruz 7+5 ❤️❤️ https://imgyukle.com/i/ELYzLx
ilknuryzc1 hilal_yener ultrosan kağıdında 6+5 yazıyor cnm. Benimde ultrosonda öyle uygulamalarda 7 hafta 5 gün falan öıkıyor. Sizin de mi öyle
prenses_annesii2603 Bende kalp atışını duyduğumda çok değişik olmuştum tarif edilemez bi duyguydu ilk duyduğum anlar gözler doldu tabi Allah analı babalı büyütsün
hilal_yener ilknuryzc1 bilmem ben hiç dikkat etmedim 7+5 im ama ben doktora gittiğimde 5 hafta 1 günlüktüm
Melisaisler ilknuryzc1 aynen benimde 2 hafta once 8+2 ydik ama ultrasonda 7w5d yaziyordu cozmedim bende doktoruma sorucam bakalim
ilknuryzc1 Melisaisler bende anlamadım valla dr da son adetime göre girdi 22 ağustos 6 haftalık çıktı. Ben uygulamalardan bakıyorum 7 hafta 5 gün falan