Seyda- benimde aynı oldu hatta doktora bile gittim. tam 29a girdm ağrı başladı adet olacak gibiydim. sanırım bu haftalarda normal oluyor. benm 5 gün sürdü sonra geçti. doktorm ağrın olduğu sürece magnezym alabilirsn snra geri bırak dedi. şuan normaliz. korkulck birşey yok ama doktorna danış istersen