Yavrumuzubeklerken hmm anliyorum, benimde ilk gebeligim, açikcasi cok arastirmadim kuzenim ssvd yapti cok memnun kaldi etrafimda da ona giden var memnun olani da var olmayani da var, bnm onu tercih etmem bayan oldugu icin ve normal dogum tercih eden bi doktor olmasi, evet ilac konusuna gelince bana bi sktni olmadi yani cok ilacci degilim bebegmn iyi olmasi benm icin yeter yani yok o vitamin yok su vitamin olsun degilim, o yuzden ilac vermemesine takilmadim, bebegmin dedigim gibi bi skntisi yoktu o yuzden sorun etmedim, detayli ultrasona gelince Kendisi benden istedi o yüzden cektirdim :) Renksiz di benm cektirdigim Ada Medica da :)